ME_Art(3).png
Screenshot 2021-03-05 at 6.18.26 PM.png
Teams

Kort gezegd; angst voor oordelen en dominantie veroorzaken argwaan, eilandjes en miscommunicatie. Gevolg; stroef lopende teams, stress en burn-out. Daar is veel over te zeggen.

 

Je woorden doen ertoe.
Effectief communiceren begint bij luisteren en vragen stellen, in plaats van direct reageren. Door onderlinge openheid ontstaat begrip en duidelijkheid over waar je met elkaar naartoe werkt. Effectief communiceren verandert je denken, voelen en handelen.

Wat bied ik?

  • Begeleiding en ontwikkeling van teams bij luisteren, bespreken, aanspreken en afspreken

  • Inzicht in ieders sterke punten

  • Je verstaanbaar leren maken op een manier dat je gehoord wordt

Wat levert het op?

  • Samenwerking vanuit gedeelde verantwoordelijkheid

  • Benutten en waarderen van ieders sterke punten

  • Om kunnen gaan met het verschil

  • Synergie, effectiviteit en steun

  • Vertrouwen en veiligheid

  • Definitieve dood van oude koeien uit de sloot